Sunday, January 1, 2012

Impian dan Harapan

Home Sweet Home

Assalamualaikum.....

setelah sekian lama mengedit blog yg entah pape ni barulah aku berpeluang utk mnulis tentang diri sendiri lak... hu3...

aku seorang yg simple + sempoi.. walau jarang tersenyum namun hati baik beb.. hu3...

opssss.. terpuji diri sendiri lak...

pape pun aku gembira dengan kewujudan page ' impian dan harapan ' ini kerana disinilah dunia baruku.. mengarap segala impian dan harapanku selagi hayat dikandung bdan..

sebenarnya dulu blog ini 'dijaga' oleh geng baik ku.. namun kini hak penjagaan blog ini telah berjaya aku rampas selepas aku menfailkan kes di mahkhamah geng 205

huhuhuhuhu.......

so aku sekarang adalah pnjaga blog yg x seberapa ini.. smga sgala yg dicoretkan dlm blog ini mnjadi bhn prkongsian ant. kita semua..

aku rasa smpai sini dululah coretan aku untuk kala ini...

semoga kita berjumpa lg.....

~saranghae~

Sekian.. wasalam...

No comments:

Post a Comment